رئیس جمهور داغستان با اشاره به منبع تروریسم، به نقل ازاظهارات ولادیمیر پوتین پرداخت که گفته بود: « تضعیف قدرت دولت و کشور منجر به تقویت تهدیدات تروریستی می شود».

رمضان عبدالطیف اف رئیس جمهور داغستان در اجلاس روسای سازمان های حافظ حقوق مناطق فدرال قفقاز شمالی که به ریاست ایوان سیداروک معاون دادستان عمومی روسیه برگزار گردید اظهار داشت، جمهوری داغستان که رهبر مطلق اقدامات تروریستی بوده است، تحولی عظیم در امر مبارزه با تروریسم ایجاد کرده است.

در ادامه ایشان تاکید کردند:« هشتاد درصد عملیات تروریستی فدراسیون روسیه در این جمهوری به وقوع پیوسته است، همچنین بسیاری از عملیات های تروریستی که در دیگر شهر های کشور روسیه رخ د اده است از داغستان طراحی شده اند و سرچشمه ی آن به این جمهوری برمیگردد».

رئیس جمهور داغستان با اشاره به منبع تروریسم، به نقل  ازاظهارات ولادیمیر پوتین پرداخت که گفته بود: « تضعیف قدرت دولت و کشور منجر به تقویت تهدیدات تروریستی می شود». ایشان معتقد هستند که برای ریشه کن کردن تروریسم نیازمند یک اقتصاد با ثبات فعال هستیم.

رمضان عبدالطیف اف رئیس جمهور داغستان افزودند:« ما در حوزه آموزش ضعیف عمل کردیم، و عملا نقش فرهنگ را در جامعه امروزی نادیده گرفتیم. دانشمندان برجسته بر این باور هستند که با بررسی پروسه های اجتماعی-اقتصادی و سیاسی این نتیجه حاصل می شود که در نهایت فرهنگ نقش اصلی را ایفا می کند. ما جهان بینی و دیدگاه مردم را نادیده گرفتیم و این خلاء با فرهنگ، تفکرات و اندیشه های بیگانه پرشد.

 این امر می بایست به طور جدی مورد توجه قرار می گرفت، همانگونه که ولادیمیر پوتین از ابتدا به آن اشاره داشت. در حال حاضر به حوزه های فرهنگ و آموزش توجه ویژه می شود. مبارزه با تروریسم تلاش مشترک دولت و جامعه را می طلبد. در کشور با حمایت سازمان های دولتی اقدامات بسیار ارزشمندی در رابطه با مبارزه با تروریسم صورت گرفته است، اما نباید در همین سطح اکتفا کرد و می بایستی  اقدامات بیشتر و در سطح بالاتری صورت پذیرد. داغستان امروز بسیار متفاوت از زمان گذشته شده است و به دنبال ریشه کن کردن تروریسم در منطقه است».

منبع خبر: اسلام نیوز

https://www.islamnews.ru/news-۵۳۴۹۷۰.html

کد خبر 3082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =